Sunday, October 13, 2013

My Journey - Lose Weight 2



Last my entry My Journey - Lose Weight 1, sekarang seperti yang dijanjikan aku nk citer pasal supplement plak ye.. ok first supplement yg aku ambik adelah...jeng jeng jeng...






Lipo 6X...eiii scary giler kan..mmg scary..aku pon xtau kenapa aku mmg beli bnde ni..pil dia warna biru kau..aku nk telan pon mengucap dulu.. Bende ni kat US mmg famous mamos kau..ade jual kt GNC and Bodybuilding.Com..tpi kat  GNC Malaysia xde..so aku beli undeground la..yg tu jangan tnya aku..tu cri sndiri..bkn kedekut ilmu tpi nnti aku crita keburukan dia jugak.. Ambik bnde ni mula2 konye jantung cm nk tercabut..serius!! pastu hari ke 2 ke 3 ok..aku ambik bila nk workout je..n mmg peluh menyimbah basah macam dah mandi..bau peluh astaga...busuk giler..patutla kalau customer aku baru balik dr gym masuk kedai mmg busuk ya amat..xleh nk ckp..uhuk..so aku dah phm knpe..kdng2 supplement ni mempengaruhi bau peluh jugak..Tapi dah hampir 4 bulan aku mkn bnde ni..aku mnghadapi sakit kepala yg melampau..mmg not recommended utk org yg ade migrain..asyik2 skit kpala..xtau knpa..n finally aku decide utk stop n use other alternative.  

Aku find out knpe ambik bnde ni jd cmtu..mmg ade 1 ingredient yg xleh masuk malaysia n x dpt approval kkm iaitu Yohimbe. Aku dah tau bnde ni ade n aku gamble je..tpi x semua org akan mngalami nasib yg same..aku just share je ape yg aku alami..byk je review ckp bnde ni bagus tpi xleh ambik for long term..

Tapi sambil mkn ni aku pon ade ambik supplement ni 



Safslim untuk belly fat solution..maklumla lps beranak aku nye visceral fat ni byk sungguh..smpai perut kedepan n ramai customer aku tnya aku ni mengandung pulak ke..mmg sedih n malu..tpi sekarang tidak lagi..even aku dapat pujian dr customer yg kata aku xde perut..boleh??!! gembira n tnyata bnde ni mmg berkesan.. Meh aku explain skit.. Bdn kita ni ade 2 fat yang mana fat under skin and fat tepi organ yang dipanggil visceral fat. Yg bawah kulit tu fat burner yang akan bertindak untuk membakar..tpi yg visceral tu safslim ni la yg akan bertindak..ok bayangkan ek mcm ayam biase kita slalu tgk pedal ayam yg kelilingnye diselaputi lemak n that lemak we called it visceral fat. Pehe??? tu yg susah biasenye..tapi aku ade tgk jugak org tanya Kevin Zahri cmne nk hilangkan lemak perut n dia jwab xde exercise yg specific untuk buang lemak kt situ ttpi dgn exercise cardio yg berterusan dia pon akan ambik je lemak yg ade dr tubuh kita..mane2 part yg byk..betul ape yg dia ckp,,cume supplement ni menolong mmpercptkan lagi proses tu..Tapi sekarang pon dah stop..sbb dh hbis n ianya x murah..


Picture: Pak Cik Google






2 comments:

  1. pn saba,
    U pernah makan safslim mcmner? Ada kesan atau kesan sampingan tak?

    ReplyDelete